fbpx
Project Management Systeem Fauna – Thoughtline, slimme software oplossing
augustus 28, 2023
 

Evers Kassasystemen

Voor Evers Kassasystemen ontwikkelden wij een centraal administratief systeem voor oproepregistratie en klant gerelateerde activiteiten. De vraag van Evers was duidelijk: bouw voor ons een systeem waarbij de mogelijkheid wordt geboden om een complexe klantstructuur in te richten, rekening houdend met verschillende locaties, adressen, contactpersonen, (service)contracten en geïnstalleerde hardware.

Wat was de uitdaging?

Aan de voorhand van het project hebben wij samen met Evers Kassasystemen een grondige analyse gedaan van hun bedrijfsprocessen m.b.t. het onderdeel service. De resultaten van deze analyse zijn gebruikt om de basis van de applicatie te bouwen. Evers Kassasystemen is de software grondig gaan testen en kwam met feedback die heel specifiek gelde voor hun processen. De uitdaging was het continue toetsen aan de praktijk om het meest efficiënte en gebruiksvriendelijke systeem op te bouwen.
 
 
 
 

Over de klant

Evers Kassasystemen is de specialist in kassasystemen en betaaloplossingen. Zij vinden het belangrijk dat hun klanten altijd tevreden zijn en dagelijks met plezier gebruik maken van de diensten en producten van Evers Kassasystemen. Om dit waar te maken zorgen zij met een enthousiast team voor de dagelijkse zaken bij Evers.
 

De oplossing

Samen hebben wij een systeem ontwikkeld dat het mogelijk maakt om een complexe klantstructuur in te richten en houdt rekening met verschillende locaties, adressen, contactpersonen, (service)contracten en geïnstalleerde hardware.

Vanuit de klantstructuur worden er calls en taken aangemaakt op locatieniveau en toegekend aan een specifieke medewerker of team. Het systeem biedt eenvoudige toegang tot openstaande serviceaanvragen. Teams en medewerkers krijgen een duidelijk overzicht van hun openstaande taken.

Zodra er een servicecall of taak is aangemaakt door een service desk medewerker biedt het systeem de mogelijkheid om afspraken in te plannen en bevestiging e-mails te versturen t.b.v. kosten of andere afspraken. Afhankelijk van het type call of taak kan er ook een (remote)afspraak gemaakt worden t.b.v. de technische dienst of salesteam. Werkbonnen die bijvoorbeeld nog gefactureerd dienen te worden kunnen weer opgepakt worden door de administratie t.b.v. facturatie.
Gebruikte technologiën:
Servicecall Registratie Applicatie – Thoughtline, slimme software oplossing
Servicecall Registratie Applicatie – Thoughtline, slimme software oplossing
 
 

 
 
15
 
App ons!