fbpx
 

Service Demo oproepregistratiesysteem

In een wereld waar effectieve communicatie essentieel is voor het succes van elk bedrijf, begrijpen we het belang van het nauwkeurig vastleggen en analyseren van oproepen. Ons oproepregistratiesysteem biedt een robuuste oplossing om al je oproepen vast te leggen, te archiveren en te analyseren. Hiermee kun je niet alleen de kwaliteit van je klantenservice verbeteren, maar ook voldoen aan wettelijke vereisten en belangrijke inzichten verwerven om strategische beslissingen te ondersteunen.

Wat is het doel van de applicatie?

Het service-systeem dient als centraal administratief systeem voor oproepregistratie en klant gerelateerde activiteiten. Het systeem maakt het mogelijk om een complexe klantstructuur in te richten en houdt rekening met verschillende locaties, adressen, contactpersonen, (service)contracten en geïnstalleerde hardware. Vanuit de klantstructuur worden er calls en taken aangemaakt op locatieniveau en toegekend aan een specifieke medewerker of team. Het systeem biedt eenvoudige toegang tot openstaande serviceaanvragen. Teams en medewerkers krijgen een duidelijk overzicht van hun openstaande taken.
 
 

"Vraag een vrijblijvende demo aan om te kijken of ons oproepregistratiesysteem iets voor jouw bedrijfsprocessen kan betekenen!"

 
 

Gebruik van het systeem

Zodra er een servicecall of taak is aangemaakt door een service desk medewerker biedt het systeem de mogelijkheid om afspraken in te plannen en bevestiging e-mails te versturen t.b.v. kosten of andere afspraken. Afhankelijk van het type call of taak kan er ook een (remote)afspraak gemaakt worden t.b.v. de technische dienst of salesteam. Werkbonnen die bijvoorbeeld nog gefactureerd dienen te worden kunnen weer opgepakt worden door de administratie t.b.v. facturatie. Om de reikwijdte van de functionaliteiten van de registratieapplicatie te begrijpen, is het operationele gebruik beschreven met gebruikersprofielen. Deze profielen hebben betrekking op de daadwerkelijke systeemgebruikers.
  • Service desk medewerker 1ste lijn
  • Service desk medewerker 2de lijn
  • Technische dienst
  • Administratie
  • Salest

Voordelen van oproepregistratiesysteem

Met dit systeem heeft u altijd het meest recente overzicht van wat er bij uw klant op enig moment speelt. Hier volgt een opsomming van een aantal noemenswaardige functies:
  • Integraties: Teamviewer, Google Maps (t.b.v. navigatie), financiële administratie
  • Export functie: Calls en taken in relatie tot filters (klant, artikel, objecttype) in CSV en PDF formaat
  • Mailing t.b.v. kosten akkoord en afspraakbevestiging
  • Taken en Calls: toegekend aan mij widget (voor een snel en overzichtelijke takenlijst)
  • Aanmaken van werkbonnen (tablet friendly) met materiaal, uren en kosten registratie
 
 
Service Demo Oproepregistratie Systeem
 
 



    * Note: Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

     
    App ons!