CRM uitbreiding

CRM uitbreiding

Veel bedrijven gebruiken een CRM systeem. Met een Customer Relationship Management systeem zijn bedrijven in staat om al hun relaties en contactmomenten bij te houden. Ze gebruiken de informatie over hun klanten en potentiële klanten om campagnes te draaien en om verkoopprocessen te bevorderen.

Tekortkomingen standaard CRM

Echter zijn veel van de bestaande CRM systemen gericht op de standaard verkoopprocessen. Eventueel kun je extra modules bijkopen zodat je jouw product naar smaak kan aanvullen. Er zijn situaties waarin deze standaardmodules echter niet voldoende zijn. Er zijn processen in het verkoopproces welke niet met een bestaand pakket worden ondersteund, of de extra module is wel beschikbaar maar erg duur.

“De manier waarop Thoughtline mij aan de hand neemt en helpt om keuzes te maken tijdens het ontwikkeltraject is super fijn. Thoughtline neemt mijn zorgen over en realiseert exact dat wat ik nodig heb.” Tommaso Puddu, 100% ZON
 

Ons aanbod

Wij helpen ondernemers bij het op maat maken van hun ideale CRM systeem. Hier kunnen wij een standaard CRM systeem als uitgangspunt nemen, of we nemen jullie reeds geïmplementeerde Customer Relationship Management systeem als uitgangspunt. Op basis van jullie behoeftes maken wij een systeem dat perfect aansluit op jullie processen. Heb jij een CRM systeem nodig of heb je interesse in hoe wij dit zouden aanpakken? Neem gerust contact met ons op.

Alle oplossingen:

Webapplicaties Mobiele applicaties Low-code Outsystems
ERP uitbreidingen CRM uitbreidingen
Neem contact met mij op: